Hoi, welkom bij Fit in je vel! We hopen dat dit de basis zal vormen voor een levendige community. Je kan je hier even voorstellen, zodat we elkaar wat beter kunnen leren kennen en we je wegwijs kunnen maken in de community. Bedankt en veel plezier!
! Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter. Heb je al een account? Log dan snel in.
Hoi, welkom bij Fit in je vel! We hopen dat dit de basis zal vormen voor een levendige community. Je kan je hier even voorstellen, zodat we elkaar wat beter kunnen leren kennen en we je wegwijs kunnen maken in de community. Bedankt en veel plezier!
Ik doe mee!
Zaterdag 23 mei een rondje Leeuwarden gedaan van 12 km, afgelopen week 6.65 km en vandaag 2 km om mijn nieuwe wandelschoenen uit te proberen. Een goede week qua wandelen.
Voordat je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.
Een mooie motivatie! Hopelijk helpt onder Elfstedentocht als extra motivatie om je 10.000 stappen te behalen
Daar gaan we aan werken Nienazwane Welkom bij de club
Bedankt voor het voorstellen en leuk om je motivatie te lezen Sijbout1954
Nienazwane, in bezit van ‘veterdiploma’ ....dus schoenen aan, veters strikken en gaan! Conditie 0 ....
vandaar de 11 steden uitdaging!
Ik ben Sijbout. 65 jaar oud. 35 jaar werkzaam geweest als conciërge in het VO . Zat daar op de dagen dat ik aan het werk was op ca. 10000 passen per dag. Sinds 1 januari met pré pensioen. Ik merkte dat ik die 10000 niet meer haalde.Maak nu iedere dag een rondje door de stad en met de hometrainer probeer ik toch dagelijks weer dat aantal passen te halen. Tot nu toe lukt dit aardig. De 11 stedentocht heb ik 10 keer gefietst maar door lichte rug problemen moest ik daar noodgedwongen mee stoppen.
Hallo Saskia1965, leuk dat je je voorstelt en welkom bij fit in je vel! Het klinkt alsof je al best wel fanatiek bezig bent! Het is inderdaad een bizarre tijd, maar gelukkig zijn we niet alleen Kijk vooral ook even op: www.doejemee.nl/doe-je-goed/. Hier vind je tips voor deze tijd, maar ook informatie over leuke en positieve initiatieven! Daarnaast is er nu een wekelijkse 'challenge' : www.doejemee.nl/fit-in-je-vel/f/challenges, misschien dat dit ook iets voor jou is!
Hoi allemaal,
Ik ben Saskia, 54 jaar, getrouwd met Martijn en moeder van 2 kinderen.
Ik ben sinds 1986 werkzaam als operatie assistent in de isala klinieken. Voornamelijk op locatie Meppel.
Als sport doe ik kettlebel training , bodybalance en golf.
Ik ben benieuwd wat ik hier allemaal kan vinden in deze bizarre corona tijd.
Groetjes Saskia
Hallo @Willem StruijkWelkom op Fit in je vel! Ik begrijp dat je al flink aan het bewegen bent. Nu met al die sporten vraag ik mij of je al wel eens een sport medisch onderzoek hebt gedaan en of je hier misschien behoefte aan hebt? Misschien wil je jouw ervaring/mening hier delen: https://www.doejemee.nl/fit-in-je-vel/f/forum/94/sportmedisch-onderzoek ?
Hallo, ik ben Willem Struijk. Ik woon in Ureterp samen met vrouw en twee kinderen. Ik werk nu al weer tien jaar bij De Friesland als projectmanager en de laatste tijd bezig met alles wat met vitaliteit te maken heeft. Dat is een beetje de aard van het beestje: als ik iets leuk vind, dan wil ik er ook alles van weten. Ik doe aan verschillende sporten, zoals fitness, hardlopen, tennis, golf, skiën en wandelen met de honden. Maar mijn passies zijn windsurfen en sinds een jaar kitesurfen.
Bewegen is altijd belangrijk voor mij geweest. En ik ben blij dat dat ook een beetje is overgeslagen naar de andere leden van het gezin. De laatste trend is dat we soms in de woonkamer de matjes uitrollen, de workout playlist van spotify aanzetten en een workout van een kwartier doen. Ik kies dan wel een app met heel wat eenvoudiger oefeningen dan de “jeugd”.
Ik ben benieuwd wat deze community gaat brengen. En hoop naast het halen van informatie zo af en toe ook wat ideeën in te brengen.
Ik doe mee!
Willem