Sporten is niet altijd gezond. En alleen sporten is niet voldoende voor een gezonde leefstijl. Jarno Sikken schreef de blog "Is sporten gezond?" over. Herken jij je hierin? En hoe zorg jij dat sporten bijdraagt aan je gezondheid?
! Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter. Heb je al een account? Log dan snel in.
Sporten is niet altijd gezond. En alleen sporten is niet voldoende voor een gezonde leefstijl. Jarno Sikken schreef de blog "Is sporten gezond?" over. Herken jij je hierin? En hoe zorg jij dat sporten bijdraagt aan je gezondheid?
Ik ben weer begonnen met tennissen. Dat betekent 1 of 2 avonden in de week meer beweging. Maar vooral meer ontspanning merk ik. Er is maar één ding dat telt, die bal moet terug over het net. Een fijne manier om de drukte van de dag los te laten.
Voordat je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.
Hoi Foppe, wat leuk leuk dat je weer bent gaan tennissen. Doe ik ook de afgelopen 3 jaren en het bevalt goed. Ik merk wel dat een uurtje les fysiek niet altijd even uitdagend is. Ben je ook aan het lessen of doe je vooral wedstrijden?
Klinkt heel goed!
Klinkt heel goed!