Heb je een vraag over vitaal thuis werken?

In de week van 2 november beantwoordt Rutger Bennink al je vragen over vitaal thuis werken. Rutger is Beweeg en Leefstijladviseur. Hij houdt zich bij De Friesland bezig met vitaliteit op de werkvloer. 

Twijfel je of je het thuiswerken wel vol gaat houden? Wil je weten hoe je ervoor kunt zorgen dat je 's avonds meer energie over hebt? Alle vragen rondom vitaal thuis werken zijn mogelijk. 

14 reacties

Bovenliggend
  • Vele mensen, zo ook ikzelf, werken thuis en zitten uren achter de computer. Ik heb begrepen dat het goed is om na iedere 20-30 minuten even te bewegen en van het scherm af te zijn. Maar ik denk dat de zithouding ook erg belangrijk is. Welke zithouding is het beste bij langdurig computerwerk en welke (betaalbare)  bureaustoelen zijn geschikt?

• Hi Leo,  je hebt helemaal gelijk. Bovendien, de beste houding is de volgende houding. . Ik stuur een plaatje in de bijlage mee wat je kan gebruiken om je stoel goed in te stellen. De meeste bureaustoelen zijn geschikt, je moet rekening houden met instelbare rugleuning, armleuning en zitting. Ook moet de stoel in hoogte instelbaar zijn. 

Kun je hier mee verder? 

Reactie
  • Hi Leo,  je hebt helemaal gelijk. Bovendien, de beste houding is de volgende houding. . Ik stuur een plaatje in de bijlage mee wat je kan gebruiken om je stoel goed in te stellen. De meeste bureaustoelen zijn geschikt, je moet rekening houden met instelbare rugleuning, armleuning en zitting. Ook moet de stoel in hoogte instelbaar zijn. 

Kun je hier mee verder? 

Onderliggend