! Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter. Heb je al een account? Log dan snel in.
Goed nieuws; we hebben gelijk actie gekoppeld en organiseren 26 maart een vragenuurtje met niemand minder dan Jaap Seidell, hoogleraar Voeding en Gezondheid aan de VU. Hij kan al je vragen over intermittent fasting beantwoorden. Zijn jullie erbij? @Remco,@Rdbisok, @May, @Zwabist, @Fvdb, @Annemieke, @Cobra
Voordat je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.
Ligt er een beetje aan wat voor sport activiteit. Na fitness staat bij mij inderdaad kwark maar dan wel Skyr met stip bovenaan. 200 gram met een beetje muesli voor de bite. Die 200 gram levert ca. 20 gr eiwit, de ideale hoeveelheid voor spierherstel en ook ongeveer de max die je in 1 maaltijd goed kan verwerken. Daarnaast is Skyr vetvrij.
Bedankt voor alle reacties! Er is 15 keer gestemd en Intermittent Fasting is als winnaar uit de poll gekomen. Hier gaan jullie dus snel meer over horen!
Er zijn ook een aantal andere onderwerpen genoemd in de reacties, heel leuk! We gaan kijken hoe we dit in nieuwe content kunnen verwerken.
Interessante onderwerpen Cid Berger, we gaan het meenemen voor nieuwe content in onze community. Bedankt voor je stem!
Anders, namelijk: voeding en slaap en herstel. Welke voeding helpt mij om het beste te herstellen van een zware inspanning, werk of sport. Welke voeding helpt of hindert als ik beter wil slapen?
Hi Niké, ik denk dat @Linda Swart hier ook wel een goed idee over heeft. Vanuit het vragenuurtje kwam steeds de kwark terug. Of zijn er nog meer dingen die je dan kunt nemen?
Ik zou wel willen weten : wat is het beste moment om te sporten? Is er een moment op de dag dat je het snelst vet verbrand? En dan na of voor een maaltijd gaan sporten?