! Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter. Heb je al een account? Log dan snel in.
Meer drinken... Ik ben er gewoon niet goed in. Maar, nieuw jaar nieuwe kansen dus wil ik dit jaar echt proberen om structureel elke dag minimaal 1,5 liter water/thee te drinken. Iemand nog tips?
Voordat je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.
Zet een fles water op je bureau Dit helpt mij vaak wel omdat het drinken al klaarstaat en je er tegen aankijkt.
Ik geloof dat er ook verschillende apps/gadgets zijn die je een signaal geven om de (x) tijd om je eraan te herinneren dat moet drinken.
Zet een fles water op je bureau Dit helpt mij vaak wel omdat het drinken al klaarstaat en je er tegen aankijkt.
Ik geloof dat er ook verschillende apps/gadgets zijn die je een signaal geven om de (x) tijd om je eraan te herinneren dat moet drinken.
Dit heb ik in de zomer ook een tijdje geprobeerd en werkte toen wel goed! Ga het weer oppakken, bedankt voor je tip!