! Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter. Heb je al een account? Log dan snel in.
Wat een goed voornemen Carolijndebeij! Als je goed leest op de verpakkingen dan schrik je soms aan welke producten er allemaal suiker aan toegevoegd is. Terwijl we soms denken dat het product gezond is.
Voordat je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.
Ik ga geen toegevoegde suiker meer eten
Dit heb ik in de zomer ook een tijdje geprobeerd en werkte toen wel goed! Ga het weer oppakken, bedankt voor je tip!
Ik heb in deze gekozen voor meer groentes eten, het staat voor mij vooral voor gezond eten. Vaker kiezen voor gezondere opties, wat vaak ook inhoud dat je meer groentes eet.
Zet een fles water op je bureau Dit helpt mij vaak wel omdat het drinken al klaarstaat en je er tegen aankijkt.
Ik geloof dat er ook verschillende apps/gadgets zijn die je een signaal geven om de (x) tijd om je eraan te herinneren dat moet drinken.
Meer drinken... Ik ben er gewoon niet goed in. Maar, nieuw jaar nieuwe kansen dus wil ik dit jaar echt proberen om structureel elke dag minimaal 1,5 liter water/thee te drinken. Iemand nog tips?
Mooie doelen!
Ik zou net als andere ook meerdere aan willen kruisen. Meer groentes eten en meer water drinken staan boven aan om ervoor te zorgen dat ik nog beter/gezonder ga eten.
Ik had graag 2 of 3 antwoorden aan willen kruisen. Op het programma staan dagelijkse beweging met variatie door de week heen, milieubewustere keuzes maken en daardoor gezonder en vitaler worden en strakker in het lijf.