Je ontbijt is een belangrijk moment van de dag. Daarom ben ik benieuwd wat ontbijt jij?
Zie hieronder een heerlijk ontbijt recept!
! Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter. Heb je al een account? Log dan snel in.
Dat ziet er heerlijk uit! Die ga ik binnenkort een keer maken :). Ik ontbijt zelf doordeweeks met Griekse yoghurt met banaan, chiazaad, nootjes, kokosrasp en zonnebloempitten of fruit en een bruine boterham. In het weekend wil ik nog wel gezonde pannenkoekjes of havermout maken. Waar ontbijt jij zelf mee Irisp?
Voordat je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.
Dat ziet er heerlijk uit! Die ga ik binnenkort een keer maken :). Ik ontbijt zelf doordeweeks met Griekse yoghurt met banaan, chiazaad, nootjes, kokosrasp en zonnebloempitten of fruit en een bruine boterham. In het weekend wil ik nog wel gezonde pannenkoekjes of havermout maken. Waar ontbijt jij zelf mee Irisp?
Zo dat klinkt als een gezond ontbijt! Ik heb niet echt een vast ontbijt ritme. Ik ontbijt vaak met brood, maar ook wel eens met fruit of havermout!