Je ontbijt is een belangrijk moment van de dag. Daarom ben ik benieuwd wat ontbijt jij?
Zie hieronder een heerlijk ontbijt recept!
! Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter. Heb je al een account? Log dan snel in.
Ontbijt heet in het Engels 'Breackfast' oftewel breek je vasten.
Aangezien ik dat niet graag zo vroeg doe, sla ik het ontbijt bijna altijd over.
Alhoewel, mijn 'ontbijt' is niet meer dan een glas water of thee en evt.
wat supplementen.
Ik ben nu aan het vasten, dus dan kom ik de gehele dag niet
verder dan een aantal maal dit 'ontbijt'.
Ontbijt is voor mij daarom geen belangrijk moment van de dag.
Mijn 'ontbijt' begint dan normaal bij de 'lunch' ;-)
Ziet er wel lekker uit.
Voordat je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.
Wat een lekker recept! Ik doe al een tijdje aan intermittent fasting, waarbij ik alleen eet tussen 12.00 en 20.00 uur. Een echt ontbijt zit er dus voor mij niet in. Waar ik mijn dag graag mee begin zijn 2 geroosterde broodjes met een halve avocado, 2 (zacht) gekookte eieren en peper en zout. Maar deze smoothiebowl ga ik ook zeker een keer maken!
Zo dat klinkt als een gezond ontbijt! Ik heb niet echt een vast ontbijt ritme. Ik ontbijt vaak met brood, maar ook wel eens met fruit of havermout!
Dat ziet er heerlijk uit! Die ga ik binnenkort een keer maken :). Ik ontbijt zelf doordeweeks met Griekse yoghurt met banaan, chiazaad, nootjes, kokosrasp en zonnebloempitten of fruit en een bruine boterham. In het weekend wil ik nog wel gezonde pannenkoekjes of havermout maken. Waar ontbijt jij zelf mee Irisp?
Goedemorgen Iris, ik heb net mijn ontbijtje op :). Ik maak s morgens echt even tijd voor het ontbijt. Ik eet een kom magere yoghurt met daarin een mix van lijnzaad en zemelen. Ik voeg daar fruit aan toe waar ik zin in heb en wat in huis is. Momenteel aardbeien en druiven, maar ananas of appel is ook heerlijk. Met een kop thee erbij check ik social op mijn mobiel en blader ik de krant door. Op zondag eten we uitgebreid. Brood van de molenaar uit ons dorp en een lekker uitgebreid beleg met een eitje. Samen met het gezin aan tafel. Echt een fijn moment van de week!
Ik ben een slechte ontbijter.. Ik ontbijt ook niet altijd. Mijn voorkeur voor ontbijt gaat uit naar een aantal happen Skyr.
Hi Iris, een vast ontbijt en ritueel. Ik kook havermout met volle melk, kaneel, bosvruchten en een beetje kokosolie. Daarnaast een gekookt eitje, een kop koffie, een handje supplementen (magnesium, visolie en vit D) en de Leeuwarder Courant. Een goed begin van de dag!