Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter. Heb je al een account? Log dan snel in.

Ik geef de Guilty pleasure snack door aan...?

Een snack die je niet vaak neemt maar waar je af en toe gewoon écht zin in hebt. Een snack met een bepaalde aantrekkingskracht, die je moeilijk kunt weerstaan. Dat is een guilty pleasure snack. Ik ben benieuwd; wat is de meest populaire guilty pleasure snack van deze community? En waarom kies je voor deze snack, daar zit vast een verhaal achter.
Natuurlijk wil ik dan ook weten wat je favoriete 'gezonde' snack is.

Ik trap dit topic af  met mijn broodje-bal en omdat de vraag is 'Ik geef de guilty pleasure snack door aan....?' tag ik gelijk het volgende lid. Doe je mee?

47 reacties

Bovenliggend
  • Mijn absolute Guilty pleasure snack is de ‘gehaktbal pinda’. Elke zondagochtend sta ik, meestal rond 10.00 uur, op het voetbalveld. Vaak is het koud en nat. Maar dat geeft niet. Ik voetbal in een vriendenteam. De gemiddelde voetbalervaring is meer dan 35 jaar dus je kunt enigszins uitrekenen wat de gemiddelde leeftijd is. Na 90 minuten zwoegen, tegen over het algemeen 20 jaar jongere tegenstanders, is het douchen en op naar de kantine. De welbekende 3e helft. En dan neem ik toch bijna altijd een gehaktbal pinda en een biertje (of twee). Kort napraten over de wedstrijd wat niet goed ging en wat wel, over wedstrijden van vroeger, over de toekomst, over Ajax, kinderen, over onszelf en of de wereldproblematiek. Alles komt voorbij. Voor mij is de gehaktbal pinda op zondag dus meer dan alleen een gehaktbal.

Mijn favoriete gezonde snack is de appel. En bij voorkeur de Pink Lady. Die vind ik qua smaak ver boven alle andere appels uitsteken. Dus bij elke lunchwandeling met collega’s neem ik een Pink Lady mee.

Ik geef de Guilty pleasure snack door aan @ Wat is jouw Guilty pleasure snack? Waarom? En wat is je favoriete 'gezonde' snack? 

• Haha wat een heerlijk verhaal. Een broodje bal every sunday keeps the doctor away Wink

Reactie Onderliggend
Geen gegevens