Dry January

Hoi,

Wie van jullie heeft allemaal meegedaan met Dry January? Ik ben de afgelopen 3 jaar 1 maand in het jaar alcoholvrij en dat bevalt goed. Dit jaar in februari omdat ik in januari op vakantie ging en deze maand 3 dagen korter is ;). En terwijl ik er nooit naar uit kijk geniet ik er wel van en wordt ik in het weekend fitter wakker.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Vonden jullie het lastig? Heb je tips om deze maand makkelijk door te komen? Heb je (stiekem) gecheat? En welke gezondsvoordelen hebben jullie ervaren?

Groet,

Jarno

29 reacties

Bovenliggend
  • Voor iedereen die door deze verhalen ook denkt: ik wil het wel proberen, je kunt je tot 26 februari inschrijven voor https://ikpas.nl/ 30 of 40 dagen geen alcohol.

• Thanks voor de tip ! Ik ben sinds afgelopen zondag bezig om een reeks dagen zonder alcohol aan te gaan, in eerste instantie was het idee om dit een maand te doen. Maar ik vind dit een mooi initiatief dus ik heb me ervoor  ingeschreven! Dat betekent voor mij dan zelfs 50 dagen zonder alcohol. Moet lukken lijkt me! Eerste uitdaging is een teamborrel op 27 februari... Wish me luck :)

• Thanks ! Morgen de officiële start Ok hand. De eerste 10 dagen 'voorbereiding' zijn goed verlopen in ieder geval! 

Reactie Onderliggend
Geen gegevens