En zo ja wat zijn je ervaringen met die healthwatch?
En zo ja wat zijn je ervaringen met die healthwatch?
Dank je wel! Lijkt me inderdaad een erg interessante functie. Ik zal hem onthouden, mocht ik voor een nieuwe healthwatch/smartwatch gaan.
Voordat je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.
Een goeie uitleg vind je hier; http://runningwithrock.com/garmin-body-battery/
coacheric en Wopke van Solkema ik zie dat jullie het allebei over de 'Bodybattery' functie hebben, wat houdt dit precies in dan?
Zelf heb ik de Garmin Fenix 6. Vind de bodybatterij een intressante. Maar gebruik hem ook voor monitoring van slaap. Na een aantal testjes weet ik nu iig wel dat alcohol wel degelijk invloed heeft op je slaap :)
Ik gebruik een Garmin Fenix 6X Pro en ben er erg blij mee, met name de BodyBattery functie.
In één oogopslag fitheid en stress. Verder gebruik ik hem bij hardlopen, golf en badminton.
Nee op dit ogenblik nog niet; ik ben mij aan het oriënteren en zoek gebruikservaringen.
Ik gebruik een Huawei Band Pro. Voornamelijk als stappenteller. Daarnaast houdt hij ook hartslag bij tijdens verschillende activiteiten (als het aanzet) en kan hij ook je slaappatronen bijhouden.
Ik heb de Garmin 735XT, een multi-sport horloge met daarbij ook meldingen vanaf m'n telefoon zoals appjes en telefoontjes. Horloge heeft een optische hartslagmeting op de pols en daar heb ik op zich goede ervaringen mee. Ik heb ervaren dat de hartslag heel nauwkeurig is tijdens een activiteit die gestart is, dan wijkt ie maximaal 5 slagen af van de gegevens tijdens een sportmedische test met de bekende plakkers. Als ik geen activiteit instel is de hartslag minder nauwkeurig of (ik heb er geen studie naar gedaan) minder frequent. Dan zijn de afwijkingen groter.
Verder prima horloge!
Heb je specifieke vragen Leo?