Judith schreef een leuke blog over eetbuien. Iets wat misschien in deze vreemde tijd waarin we veel thuis zitten wel herkenbaar is voor veel mensen. Ik ben benieuwd, hebben jullie hier last van en zo ja, hoe ga je hier mee om?
! Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter. Heb je al een account? Log dan snel in.
Judith schreef een leuke blog over eetbuien. Iets wat misschien in deze vreemde tijd waarin we veel thuis zitten wel herkenbaar is voor veel mensen. Ik ben benieuwd, hebben jullie hier last van en zo ja, hoe ga je hier mee om?
Ik lees bij veel reacties dat er thuis afspraken worden gemaakt, dat is als je het mij vraagt écht de key. Want samen sta je sterk, ook als het om (vr)eetbuien gaat.
Voordat je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.
Haha nee die joggingbroek past altijd...
Dit probeer ik zelf nu ook. Maakt het weekend ook nog meer iets om naar uit te kijken op deze manier!
Ik merkte dat de eerste weken ook, gaat nu gelukkig een stuk beter. Goed dat jij ook het roer hebt omgegooid, lukt het om het vol te houden?
We hebben thuis de afspraak gemaakt om het weekend "te vieren" met iets lekkers( bijv een zelfgemaakte appeltaart of chocolade) en om dit door de week niet te doen. Niets in huis hebben helpt dan voor de zwakke momenten
Ik juist veel minder. Geen doel op zich, en afvallen is niet alles. Maar ik ben 2 corona kilo's kwijt. Combinatie van structuur, gezonder eten en de mogelijkheid om meer te sporten dat heeft mij wel geholpen.
Ik was na 3 weken thuis werken 2 kilo aangekomen. Tijd om het roer om te gooien. Niet in huis hebben helpt. Ongezonde dingen in de onderste bak in de kelder doen. Dan is snaaien gênant gedoe en dus een drempel. Niet in huis halen en kleine porties zijn ook een goed idee. En aandacht besteden aan gezond en lekker eten.
Wat goed dat jullie hier bewust mee bezig zijn! Dat van die kleine zakjes vind ik een goed idee
Ja ik herken dit ook Jitty Moerman - we hebben hier nu thuis ook afgesproken echt niks meer in huis te halen. En opeens lijkt zelfs een beschuit met kaas dan een lekkere snack. Na het avondeten heb ik met mezelf sowieso de afspraak om niet meer te snaaien en dat werkt wel goed. Ook iets voor jou?
Ik merk wel dat ik wat meer over de hele dag eet, maar echte (vr)eetbuien heb ik geen last van. Ik snaai met mate ;). Zolang mijn broeken nog passen, doe ik er maar niet te moeilijk over. Al weet ik niet of de broeken die ik momenteel veel aan heb door het thuiswerken een goede maatstaf zijn