Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter.  Heb je al een account? Log dan snel in.

Welkom bij Fit in je vel - Stel jezelf voor

Hoi, welkom bij Fit in je vel! We hopen dat dit de basis zal vormen voor een levendige community. Je kan je hier even voorstellen, zodat we elkaar wat beter kunnen leren kennen en we je wegwijs kunnen maken in de community. Bedankt en veel plezier!

61 reacties

• Ik zal zelf even aftrappen: 

Ik ben René en ik ben werkzaam in het innovatieteam bij De Friesland. Voor de community Fit in je vel ben ik een van de aanvoerders. Ik geloof dat we samen kunnen leren en ontdekken hoe we beter kunnen sporten en bewegen. Dat lukt je namelijk alleen niet. 

In mijn vrije tijd sta ik graag met de kite op het water, ben ik op reis of aan het sporten. Sporten is voor mij een manier fit te blijven en te ontspannen. Ik ben geen gedisciplineerde sporter die naar een bepaald doel streeft. Ik probeer zoveel mogelijk met anderen te sporten en vooral dingen te doen die ik leuk vind. Een constante zoektocht dus en daar kunnen we elkaar mee helpen Slight smile