Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter.  Heb je al een account? Log dan snel in.

Welkom bij Fit in je vel - Stel jezelf voor

Hoi, welkom bij Fit in je vel! We hopen dat dit de basis zal vormen voor een levendige community. Je kan je hier even voorstellen, zodat we elkaar wat beter kunnen leren kennen en we je wegwijs kunnen maken in de community. Bedankt en veel plezier!

61 reacties

Bovenliggend
  • Hoi! Hier Wopke. Samen met mijn vrouw Wimke, dochters Bente & Madee en een teckel Saar wonen wij in IJlst. Na 33 jaar heel actief te hebben gevoetbald ben ik overgestapt naar de duursporten. Iets te fanatiek en blessure gevoeligheid hebben me daartoe een beetje gedwongen helaas (ik mis het nog steeds) In de zomer veel te vinden op de racefiets en in de winterperiode op de MTB en spinning-bike (RPM) bij dat laatste krijg ik les van mijn moeder, hoe leuk is dat! Ook heb ik sinds een half jaartje het hardlopen ontdekt en pak ik afwisselend 5,5 a 9,5km. Omdat ik het fijn vind om mensen om me heen te hebben en de derde helft bij het voetbal enorm aan het missen was. Ben ik samen met vrienden een fietsclubje gestart; De Dappere Trappers. We zijn allemaal heel serieus qua sporten maar een "vergadering" op zijn tijd mag zeker niet ontbreken. Voor komend jaar staan er een paar mooie tochten op het programma. Egmond - Pier - Egmond en de MTB Ameland. In de zomer de nodige NTFU tochten en tochtjes door het schone Fryslan. Maar als hoogtepunt toch wel de Alpe d'HuZes en als het nog even lukt de Tour for live. Op dit moment ben ik mij aan het verdiepen in trainings en voedingschema's en vind ik het sowieso goed om bewuster met eten bezig te zijn. Volgende uitdaging is toch wel om meer mijn core te gaan trainen. Leuk initiatief dit! Ik doe mee. 

• Hoi Wopke wat leuk om jou hier tegen te komen! Tip speciaal voor jou: word ook even  lid van  ons lab!

Reactie Onderliggend