Hoi, welkom bij Fit in je vel! We hopen dat dit de basis zal vormen voor een levendige community. Je kan je hier even voorstellen, zodat we elkaar wat beter kunnen leren kennen en we je wegwijs kunnen maken in de community. Bedankt en veel plezier!
! Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter. Heb je al een account? Log dan snel in.
Hoi, welkom bij Fit in je vel! We hopen dat dit de basis zal vormen voor een levendige community. Je kan je hier even voorstellen, zodat we elkaar wat beter kunnen leren kennen en we je wegwijs kunnen maken in de community. Bedankt en veel plezier!
Hoi allemaal,
Ik ben Saskia, 54 jaar, getrouwd met Martijn en moeder van 2 kinderen.
Ik ben sinds 1986 werkzaam als operatie assistent in de isala klinieken. Voornamelijk op locatie Meppel.
Als sport doe ik kettlebel training , bodybalance en golf.
Ik ben benieuwd wat ik hier allemaal kan vinden in deze bizarre corona tijd.
Groetjes Saskia
Voordat je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst aanmelden voor Doejemee.
Hoi allemaal,
Ik ben Saskia, 54 jaar, getrouwd met Martijn en moeder van 2 kinderen.
Ik ben sinds 1986 werkzaam als operatie assistent in de isala klinieken. Voornamelijk op locatie Meppel.
Als sport doe ik kettlebel training , bodybalance en golf.
Ik ben benieuwd wat ik hier allemaal kan vinden in deze bizarre corona tijd.
Groetjes Saskia
Hallo Saskia1965, leuk dat je je voorstelt en welkom bij fit in je vel! Het klinkt alsof je al best wel fanatiek bezig bent! Het is inderdaad een bizarre tijd, maar gelukkig zijn we niet alleen Kijk vooral ook even op: www.doejemee.nl/doe-je-goed/. Hier vind je tips voor deze tijd, maar ook informatie over leuke en positieve initiatieven! Daarnaast is er nu een wekelijkse 'challenge' : www.doejemee.nl/fit-in-je-vel/f/challenges, misschien dat dit ook iets voor jou is!