Reageren of een ervaring delen?

Wil je reageren op een vraag of zelf een vraag stellen? Of wil je jouw ervaring delen met de andere leden. Dat kan, maar alleen wanneer je je hebt aangemeld voor Samen Fitter.  Heb je al een account? Log dan snel in.

Hoeveel uur zit jij per dag?

| 9 reacties

Ik heb een blogje geschreven: "Fitter door minder te zitten". Zelfs met een klein inkijkje in mijn huisje Wink Heb jij een idee hoeveel uren je zittend doorbrengt op een dag?

Wat zijn jouw tips om minder te zitten?

In de blog kun je lezen hoe ik ervoor zorg dat ik thuis minder zit. Wat zijn jouw tips om minder te zitten?

Voordat  je een reactie kunt plaatsen moet je je eerst  aanmelden voor Doejemee.

9 reacties

Bovenliggend
  • Ik ga het liefst ook bij een 'sta-bureau' werken, zodat ik kan wisselen tussen zitten, staan of het actief zitten op zo'n 'wiebel-kruk' of bal. Helaas zijn de sta bureau's vrij bepekt op de afdeling en vrij populair (wat natuurlijk wel goed is!). 
    Daarnaast probeer ik in de lunch altijd te gaan wandelen en de korte pauzes in ieder geval te gaan staan, om zo toch het zitten te doorbreken. 
    Thuis zit/hang ik al snel op de bank om lekker te gamen of tv te kijken, wel wissel ik daar wat vaker van positie dan wanneer ik achter een bureau zit. 

  • Hoi Jitty, thanx voor je reactie. Bankhangen zijn wel weer die extra uurtjes zitten. Maar dat moet ook gewoon kunnen. Ik probeer overdag zoveel mogelijk te staan zodat ik 's avonds nog even heerlijk op de bank kan hangen. 

Reactie Onderliggend
Geen gegevens